6 תשובות
כי הוא סודני!!!
איך את רוצה שיקראו לו?!
איך את רוצה שיקראו לו?!
אז איך נקרא לו גברת?
גרמני? צרפתי? הולנדי? הוא מסודן ולכן הוא סודני.
גרמני? צרפתי? הולנדי? הוא מסודן ולכן הוא סודני.
אז איך את רוצה שנקרא לו?
בחייאת רבאק קצת מחשבה
בחייאת רבאק קצת מחשבה
תרדו ממנה ותקראו לו בשם שלו יהיה לכם כיף אם יקראו לכם המרוקאי הזה התמייני הזה יש לכם שמות ובשביל זה הם נועדו!
אנונימי
אולי הם לא יודעים את השם שלו?
חשבת על זה?!
חשבת על זה?!
אולי תבדקו?! והוא אמר את השם בתוכנית לקשיי ההבנה שבנינן!
אנונימי
באותו הנושא: