התחברות
הרשמה
זה רק אני שכל כך כואב לה לראות אנשים עצובים? לא משנה אם אני לא מכירה אותם
24 בספטמבר 2013, 20:38
אנשים
נפש
בכי
מצב רוח
2 תשובות
גם לי זה עצוב:\
♫ Music's how feelings sound
כן זה קשה אני הולכת אליהם ושואלת אותם מה קרה
N
Noa
באותו הנושא:
זה מוזר שאני אוהבת לראות כאב אצל אחרים, לראות אנשים עצובים, בכי, אוהבת להכאיב. זה מוזר?
למה אנשים נולדו עם פיגור שכלי קשה? זה כל כך עצוב לראות אותם זה עונש
זה ככ עצוב, כולם צריכים לראות את זה.
למה זה כל כך מצחיק לראות אנשים נופלים למרות שאנחנו יודעים שכואב להם מזה?
אתמול ב2:00 בלילה היו מחוברים רק 14 אנשים, איך יכול להיות שכל כך קצת?
זה כזה עצוב שכל כך הרבה חיילים מתו:' ( אוף מתי המלחמה הזאת תגמר כבר?!
שלום, אני ילדה רגישה שכל הזמן שמעירים לה אז אני כאילו עצובה אני ביישנית מה לעשות?
אמאלה זה כל כך עצוב, למה יש אנשים כל כך רעים בעולם הזה?!
רק אני עצובה שכל שאלה שנייה פה זה ספאם?
עצוב לראות שכל הקהל מ"טקס נבחרי הילדים" הם ילדים מתחת לגיל 12