6 תשובות
כן יש לי אותו כבר חודשיים והוא ממש טוב לדעתי
יש לי אותו שנה וכן ^^
כן מאוד!
כן אני מרוצה ממנו בטירוף!
אנונימי
יש לי אותו בערך 4-5 חודשים והוא היה מצוין אבל ה-ios7 מאוד כבד אז זה משפיע עליו וחבל.. אבל בעיקרון הוא אחלה..
כע ברור!
באותו הנושא: