2 תשובות
היי:)
דבר ראשון מזל-טוב!
דבר שני אני עוד לא בת 16 אבל אני יודעת שאם אתה חוגג עם חברים כדאי לחגוג את זה במועדון שקרוב אליכם.
ודבר שלישי... מזל טוב
מסיבה טובה עם חסרים בבית או במועדון בילוי טוב בחוץ או מסעדה
יום הולדת שמח (:
אנונימית[: