11 תשובות
לא
אנונימי
כל אחד אוהב מה שהוא אוהב זה שיש הרבה זוגות ככה זה לא אומר כלום.. אני אישית אוהב (:
אני מרוקאי ואני אוהב את כולם:)
לא
אנונימי
שלום לך,
כל עדה אשר מכבדת את עצמה לא שופטת אדם על ידי העדה שלו.
אני מקווה שהבנת, כל אדם אשר אדם
לילה טוב ושקט.
כל עדה אשר מכבדת את עצמה לא שופטת אדם על ידי העדה שלו.
אני מקווה שהבנת, כל אדם אשר אדם
לילה טוב ושקט.
תראי,
זה שאת אוקריאינית ונדלקת על מרוקאי,
לשאול כאן לא הולך לענות לך אם הוא מחבב אותך או לא.
סתם שאלה סתמית.. לכי לדבר איתו או משהו
זה שאת אוקריאינית ונדלקת על מרוקאי,
לשאול כאן לא הולך לענות לך אם הוא מחבב אותך או לא.
סתם שאלה סתמית.. לכי לדבר איתו או משהו
אם את אוקראינית בואי לפרטי
את אוקראינית? איזה מגניב תמיד רציתי חח
(לא ציניות וסליחה שאני מוזרה)
(לא ציניות וסליחה שאני מוזרה)
אני מרוקאי
ולא כל כך
אבל אני חצי אוקראיני חצי מרוקאי
אבא שלי מרוקאי ואמא אוקראינית חחח
ולא כל כך
אבל אני חצי אוקראיני חצי מרוקאי
אבא שלי מרוקאי ואמא אוקראינית חחח
חח ברואש השנה היתי באוקרינה כוסיות אש!
אנונימי
באותו הנושא: