4 תשובות
את יכולה להגיד שאת לא מרגישה טוב וללכת הביתה..
אל תצאי חברה לא טובה.. אם זה משהו שאפשר להסתדר איתו אז תשארי אם לא? תגגידי שאת לא מרגישה טוב ולכי לבית..
אנונימית
לכי הביתה ותשאירי לה פתק אם היא נרדמה
או שתגידי לה שבאלך הביתה כי את רגילה לישון אצלך במיטה
או שתגידי לה שבאלך הביתה כי את רגילה לישון אצלך במיטה
למה מה כבר קרה.. o. ם? יש סיבה שלא נעים לך אצלה? דברי איתי ;)
באותו הנושא: