5 תשובות
אני מעדיף רזות.. כי כדי להיראות טוב וחזק אני צריך להיתאמן ולישמור על כושר כל הזמן, ואני מצפה גם מחברה שלי לתת את אותו מאמץ וליהיות רזה וזה..
זה עיניין של טעם. יש בנים שאפילו מעדיפים ונמשכים יותר למלאות מאשר לרזות.
זה משתנה מבנאדם לבנאדם. לי לא ממש משנה המראה. יש גם כאלה שמעדיפים רק מלאות.
ניראלי שבנים אוהבים בנות רזות
מלאות קצת שנראות טוב- למה לא? דבות - לא.