4 תשובות
מועדון ארוחת הבוקר.
ילדות רעות (1+2).
ואם את אוהבת קומדיות רומנטיות מאוד מומלץ "שוב את", "27 שמלות".
ואני גם מאוד אהבתי את "משחקי הרעב" אבל זה יותר דרמה וזה גם לא מציאותי.
מקווה שעזרתי:)
למה אנשים קוראים לזה סרט. תקראו את הספר. הרבה יותר טוב מהסרט. הורידו כל כך הרבה דברים ממנו. זה קשה לראות שקוראים לספר האהוב עליך סרט
באותו הנושא: