24 תשובות
ממש לא!
ממש לא.
מה בסדר בזה?
מה אתה חושב? בטח שזה לא...
ממש לא..
תחשוב הפוך, אם ילד שלך היה גונב ממך? איך היית מרגיש?!
אם את גונבת כסף מההורים אז זה ממש לא טוב
לא! למה את/ אתה חושבת/ חושב על זה בכלל
ממתי זה בסדר?
בחיים לא!
לא כ"כ.. חשבת על ללכת לפסיכולוג? באמת שזה עוזר. אני רק אומר...
אנונימי
לא
בטח.. שלא.
ממש לא כי אם את/ה גונב/ת זה רק למשהו שלילי כי אם זה היה למשהו חיובי לא היית צריך/ה לגנוב!
אנונימי
חחח תלוי כמה..:))
לא, זה ממש לא בסדר.
גניבה מכל גורם אפשרי אסורה.
מה הבעיה לבקש?
לדעתי זה בסדר רק אם זה למטרה טובה, אבל בכל מקרה הרבה יותר עדיף לספר להם
שואל השאלה:
וואו כמה תשובות.. חשבתי לקחת איזה 50 ש"ח בגלל שהם אף פעם לא מביאים לי כסף ליציאות..
אנונימי
גם אם זה שקל,
אסור לגנוב...
אין כמעט מישהו שלא גנב כסף להורים שלו מתישהו..
אבל פשוט תנסה לבקש
יש פה אנשים די מטומטמים,
"תלוי כמה.." זה לא תלוי כמה! זה פשוט לא, זה ממש לא, וזה אסור.
ההורים סומכים עליך, ואם הם לא נותנים לך כסף סימן שיש להם סיבה מאוד טובה.
אתה יכול לנסות לבקש מהם..
ולגבי האנשים האחרים טיפה שכל תכניסו לראש שלכם!
אם הילדים שלכם היו גונבים ממכם, אני בטוחה שהייתם מבינים שזה דבר חולני
היום זה 50 ש"ח מחר 100 ש"ח.. ומחרתיים מליון +!
אני עושה את זה... 10 שקל לשבוע
חח מה אתה שואל ברור שזה לא בסדר!