7 תשובות
כן אל תשאלי אותו את זה. זה יבוא לבד משניכם..
אל תשאלי, פשוט תתקרבי כזה ואם הוא יזרום אז יאללה.
נשיקה צריכה לבוא מעצמה ולא צריך לתכנן או לשאול.. זה פשוט קורה
אנונימי
לא ממש לא ואם הוא חבר שלך אז בכלל זאת לא שאלה זה פקודה
לא שואלים, תבואי לנשק אותו אם הוא יזרום אז תתנשקו
ואם לא אז לא
ואם לא אז לא
גם פדיחה וגם למה את שואלת אותו? אתם חברים זה טבעי
אם את מרגישה ששניכם בשלים
אז לא
אז לא
באותו הנושא: