4 תשובות
תשמרי לשנה הבאה
את עוד תספיקי ללבוש אותם.. באוקטובר עדיין נעים.
תשימי מעליהם מעיל\סריג\ וגרביון מתחת למכנסונים.
אנונימית
תשמרי אותם לשנה הבאה..
באותו הנושא: