2 תשובות
אולי כרטיס הסים זז מפנים.
פתחי את האייפון, הוצאי את הסימ והכניסי אותו מחדש.
אני חושבת שזה יתקן את זה.
פתחי את האייפון, הוצאי את הסימ והכניסי אותו מחדש.
אני חושבת שזה יתקן את זה.
תכבה ותדליק, קורה לי מלא
באותו הנושא: