4 תשובות
מחשבים כימיה כי זה הייטק
תוכלי להרוויח מלא כסף כשתגדלי
תוכלי להרוויח מלא כסף כשתגדלי
תלוי למה שאתה יותר נמשך, אם אתה אוהב יותר מחשבים לך למחשבים ועם ביולוגיה אז לביולוגיה. עדיף לבחור משהו שאתה באמת אוהב.
אני אישית הייתי בוחרת במחשבים וביולוגיה כי אלה דברים שאני אוהבת, אבל תבחר לפי מה אתה אוהב ומתעניין.
אני הייתי בוחרת מחשבים כימיה, אבל זה תלוי מה אתה הכי אוהב..