תשובה אחת
הלימודים בתיכון יתקיימו כרגיל
אין מניעה לקיום טיולים, אם ביה"ס הזמין אוטובוסים מחברה פרטית, לא תהיה בעיה.
אם הוזמנו אוטובוסים של אגד, זה יותר בעייתי, כי חלק מעובדי אגד שובתים (שכירים) בעוד חלק עובדים ( חברי אגד).
סביר שאגד תעשה מאמצים למצא עובדים שלא שובתים, על מנת לא להשבית הטיול.
אולם אם הטיול כולל כניסה לאתרים בתשלום של רשות שמורות הטבע והגנים, לפחות חלקים אלו לא יתקימו במקרה של שביתה.
בכל מקרה יש סיכוי לא מבוטל שמחר בבוקר נתעורר, ולא תהיה שביתה כלל.
טיול מהנה, בכל מקרה.