6 תשובות
לפעמים.
כן, לפעמים כי הוא עוד לא סדיר ואת רק בהתחלה.
ולפעמים כי ככה זה אצלך, אצל כל אחת זה יכול להיות קצת יותר או פחות.
ולפעמים כי ככה זה אצלך, אצל כל אחת זה יכול להיות קצת יותר או פחות.
כן.. אני ככה תמיד:/
לפעמים כן, לכל אחת זה שונה... לי הכי הרבה שהיה לי זה 5 ימים וטוב שכך
כן, במיוחד בפעמים הראשונות של המחזור.
לפעמים