6 תשובות
כן, לפעמים כי הוא עוד לא סדיר ואת רק בהתחלה.
ולפעמים כי ככה זה אצלך, אצל כל אחת זה יכול להיות קצת יותר או פחות.
כן.. אני ככה תמיד:/
לפעמים כן, לכל אחת זה שונה... לי הכי הרבה שהיה לי זה 5 ימים וטוב שכך
כן, במיוחד בפעמים הראשונות של המחזור.
לפעמים