2 תשובות
מאוד אהבתי. יש אותו לחברה שלי וזה משאיר ריח להרבה זמן ולדעתי יש לו ריח ממש טוב (:
בעיניי זה ריח שמתרגלים אליו.
בהתחלה לא סבלתי את הריח אבל בגלל שחברה שלי משתמשת בו קבוע התרגלתי ואפילו התחלתי לאהוב את הריח.
השאלה היא אם התרגלתי בגללה או שהוא ריח נרכש..