4 תשובות
שואל השאלה:
תודה
אנונימי
גבוה (-:
חג שמח!
אני גם עוד חודש וחצי בת 13 (: ואני 1.52 אתה גבוהה
אנונימית
חח זה אחלה אני 169 ואני גם בגיל שלך יעני גבוהה
אנונימית