התחברות
הרשמה
יש כאן מישהו שיש לו את הפלאפון אקספיריה פי או שמבין במכשיר?
17 בספטמבר 2013, 20:18
פלאפון
עזרה
סלולארי
אורנג'
Nokia
סוני אריקסון
2 תשובות
היה לי אקספריה ריי עד לפני שבוע אם זה עוזר חח
I
IntoTheWild
שואל השאלה:
חחח לא ממש
ט
טל111
באותו הנושא:
אני הרגע חיפשתי לאחותי משחקים בפלאפון וחיפשתי "משחקי בנות" אתם לא מבינים מה היה שם!
מי שמבין בציטוט למכשיר הפלאפון האם אפשר לשים ציטוט לפלאפון כשר ואיך אני יודעת אם יש לי ציטוט במכשיר?
אנשים שמבינים בפלאפונים וכאלה - מה לעשות בשביל שהאייפון (6) יהיה יותר מהיר?
אם מישהו בסטיפס מבקש את הפלאפון שלי בשביל לדבר בוואטצאפ או את האינסטגרם שלי להביא לו?
למי שמבין בפלאפונים, שיאומי עוקפת את סאמסונג!
למי שמבין בפלאפונים/ למי שיש שיאומי.
הlg g 4 שלי תקוע על מסך הפתיחה של הפלאפון, אני יודעת שיש עכשיו תקלה עולמית בחומרה של המכשיר, מישהו שמבין בזה ויכול לעזור?
היי גלקסי J7 pro הוא פלאפון טוב? בקשה שרק מי שמבין או שיש לו את הפלאפון יגיד עם זה פלאפון מעולה זה חשוב לי
מי שמבין במחשבים ופלאפונים וכל זה, זה אפשרי לפרוץ למישהו לפלאפון להודעות בווצאפ נגיד?
היי, כשאני מחברת את הפלאפון שלי (גלקסי s2) למחשב אני לא מצליחה לראות את כל הקבצים והמחשב שלי מזהה את הפלאפון כמצלמה, מישהו יודע איך משנים את ההגדרות?
הסכנה האמתית בקרינה מפלאפון - קרינה מפלאפון היא באמת כל כך מסוכנת או שהיא חלשה ולא משמעותית? בבקשה רק מי שמבין שיענה.