4 תשובות
הייתי באותו מצב.
התחלתי להיות אובססיבית לגבי מישהו שאני אוהבת ודיברתי איתו והסברתי לו שאני אוהבת אותו.
הוא אמר לי שזה לא הזמן שנהיה ביחד וקיבלתי את זה בהבנה, וכאילו כשהייתי מוודעת למה שיקרה בינינו נרגעתי והשלמתי עם זה כי ידעתי מה הוא מרגיש כלפיי. קיצר תאמר לה מה שאתה מרגיש, זה עדיף מאשר לחיות באי- ידיעה. וחוץ מזה, אם היא גם אוהבת אותך והיא סתם מתביישת לידך ומחכה שתעשה משהו?!
למה אין לך סיכוי איתה? תמיד יש סיכוי
אנונימי
או שתתקרב לאט לאט או שתברח ותגמל כל עוד אתה יכול
תנסה..
או עם ממש אין לך סיכוי פשוט תשכח, תעשה הכול כדי לשכוח