התחברות הרשמה

נאמנים. למה אתם כאלה מעצבנים?

17 בספטמבר 2013, 11:32
נאמני סטיפסשאלותמחיקת שאלותסטיפסאנשים    
2 תשובות
ככה חיים
א
אריאל אמסטר בן 19
מירמור בחיים ושעמום גורר לרשעות
מ
ממזרחסרתקנה
באותו הנושא:
למה בשעות כאלה אף פעם אין נאמנים?
איף למה אנשים כאלה מעצבנים?
אתם עושים מינוסים לנאמנים ולמשתמשים שמעצבנים אתכם?
למה החיים כאלה מעצבנים?
למה שבנות מקנאות במישהי הם ינסו לצחוק עליה וכל הזמן להעיר לה הערות ודברים כאלה מעצבנים?
יש פה נאמנים או נאמנות שיכולות למחוק לי שאלה ששאלתי?
בכף הרגל יש לי קילופים כאלה שממש מעצבנים אותי, מה לשים כדי להיפטר מזה?