9 תשובות
לא עשירה, ולא ענייה.

יש לי את כל מה שאני צריכה- וזה מה שחשוב (:
ממוצע מינוס
אנונימי
מזה מעניין אותך בכלל?!
משהו באמצע. יש לי את מה שאני צריכה ורוצה.. אז אני סבבה עם זה.
מעמד הביניים +
קיצור, עשירה ולא גאה בזה בכלל.
אני בממוצע אבל יש לי מה שאני צריכה
אני כלום.. ההורים שמחים במה שיש להם
אנונימי
יותר קרוב לעני מאשר עשיר