9 תשובות
עשירה.
לא עשירה, ולא ענייה.
יש לי את כל מה שאני צריכה- וזה מה שחשוב (:
יש לי את כל מה שאני צריכה- וזה מה שחשוב (:
ממוצע מינוס
אנונימי
מזה מעניין אותך בכלל?!
משהו באמצע. יש לי את מה שאני צריכה ורוצה.. אז אני סבבה עם זה.
מעמד הביניים +
קיצור, עשירה ולא גאה בזה בכלל.
קיצור, עשירה ולא גאה בזה בכלל.
אני בממוצע אבל יש לי מה שאני צריכה
אני כלום.. ההורים שמחים במה שיש להם
אנונימי
יותר קרוב לעני מאשר עשיר
באותו הנושא: