15 תשובות
הומו בארון.
אנונימי
אתה הומו שמפחד להיות הומו...
אולי אתה בי? ^^"
מה אתם מכניסים אותו לסרטים, אולי הוא בי וזהו
אתה בגיל ההתבגרות,
וזה טבעי.
וגם יכול להיות שאתה רוצה להיות בדמותם
או נמשך לאופי שלהם כיאלו לאנשים חזקים שעומדים על שלהם
וזה טבעי.
וגם יכול להיות שאתה רוצה להיות בדמותם
או נמשך לאופי שלהם כיאלו לאנשים חזקים שעומדים על שלהם
שואל השאלה:
אבל אני גם מתחרמן על בנות
אבל אני גם מתחרמן על בנות
אנונימי
אולי אתה בי ובבקשה תכתוב לי בפרטי טני מתה על הומואים! חחח
או שאתה בארון, או שאתה בודד ללא בחורות.
אל דאגה אם היית הומו הייתה מסתובב רק עם בנות...
אל דאגה אם היית הומו הייתה מסתובב רק עם בנות...
בגיל ההתבגרות יש הורמונים. אולי בגלל זה. או שיכול להיות שאתה בי/הומו.
שואל השאלה:
מה זה בי?
מה זה בי?
אנונימי
נמשך גם לבנות וגם לבנים
שואל השאלה:
אה
אה
אנונימי
שואל השאלה:
אף פעם לא הייתה לי חברה למרות שרציתי לבקש מכמה
ובנים אני לא אוהב אבל עדיין..
אף פעם לא הייתה לי חברה למרות שרציתי לבקש מכמה
ובנים אני לא אוהב אבל עדיין..
אנונימי
שואל השאלה:
סתם היה לי משעמם אני לא באמת הומו סתם כתבתי את זה..
סתם היה לי משעמם אני לא באמת הומו סתם כתבתי את זה..
אנונימי
כן בטח...
באותו הנושא: