3 תשובות
הוא אחלה. לאחותי יש נעליים שלהם
פעם זה היה המותג הכי טוב שיש,
כמו האדידס של היום. נחשבו הנעליים הכי טובות ויפות.
היום זה קצת ירד... באמת נעליים מגניבות רצח.
כמו האדידס של היום. נחשבו הנעליים הכי טובות ויפות.
היום זה קצת ירד... באמת נעליים מגניבות רצח.
מותג ממש טוב, יש להם נעליים מהממות ^_^
אנונימי
באותו הנושא: