8 תשובות
זה אפילו מרגש חחח, יהיה יפה מאוד, אצלי זה כבר ככה כצלצול:)
אנונימי
לדעתי לצלצול מתאים שירים שהם ממש קיצביים..
לא אהבתי -,-
לדעתי לא ממש
ממ.. הייתי הולכת על הפזמון עצמו ולשמוע את המילים:)