8 תשובות
לא, אבל כדאי שבבוקר תאכלי משהו יותר בריא ובצהריים משה ויותר מגוון - לא רק לחם.
אבל כן מומלץ שתאכלי איזה חטיף גרנולה או תפוח בין לבין..
אבל כן מומלץ שתאכלי איזה חטיף גרנולה או תפוח בין לבין..
תאכלי טיפה יותר
שואל השאלה:
אבל אני לא מרגישה רעב, ואני לא עושה את זה בכוונה כדי להרזות..
אבל אני לא מרגישה רעב, ואני לא עושה את זה בכוונה כדי להרזות..
אנונימי
זה קצת
קצת..
כן. זה סתם לאכול שטויות.. ונניח שאת עושה דיאטה זה מטומטם אם את מנסה להרזות ככה במשקל.
ממש קצת:o
מה יש לכם? זה המון!
באותו הנושא: