6 תשובות
אני ביב' ולדעתי סוף החטיבה/תחילת התיכון...
חטיבה
יסודי / וקצת תיכון
יסודי היה כיף אבל גם בחטיבה נהנתי:)
יסודי ברור חח
יסודי. בהחלט התקופה הכי טובה בחיי. (:
באותו הנושא: