תשובה אחת
" יפה שלי, כמה כיף לי לדבר איתך... 3"
"נסיכה שלי, את פשוט הכי יפה בעולם!"
"אין, פשוט אין כמוך בכל העולם 3"
"בשביל כל העולם את מישהי... אבל בשבילי- את כל העולם!"

מקווה שעזרתי... אני בפרטי אם יש לך עוד שאלות:)