2 תשובות
מומלץ להוציא את העגילים ולחכות כמה שנים לחירור נוסף.
האוזן משתנה בצורה קיצונית עד גיל 7 בערך.
חורים שנראים בגיל כזה מוקמים טוב, בגיל מבוגר יכולים להיות לא במקום.
לאחיינית שלי עשינו עגילים בגיל חודשיים. עגיל אחד נפל, עכשיו היא בת שלושה חודשים וכבר אין מצב להכניסו והחור כבר נורא חלש. כך שלדעתי עד גיל 10-12 חודשים גג, לא יהיה זכר.
זה לא כמו בגיל בוגר, שלוקח לחור זמן להסתם.