7 תשובות
כלום (: לנו בכיתה יש מלא ילדים לא יהודים יש לנו ערבים ועוד (:
תכלס כלום
אני נוצריה ואני מעדיפה לא להגיד, רק האנשים הקרובים יודעים כי אנשים חושבים שזה משהו רע
אנונימי
אני אענה לך מניסיון - זה לא טוב.
אני אומרת בכיתה שאני אתאיסטית. כל הערסיות עלי.. את רואה כנופייה של 5 ערסיות באה עלי ואומרת עם מבט רצח בעיניים:" את לא מאמינה באלוהים?!?! אז מי ברא אותך יא גויה?" "יא כופרת - לכי לכי מפה.." ויש להם קללות לא מובנות כמו "מגרד לך בפרצוף?!".. xd
כל הערסיות שעוברות לידי מתחילות לשיר לי "אלוהים שלי, רציתי שתדע.."
זה נורא - אל תיכנסי לזה
אני אומרת בכיתה שאני אתאיסטית. כל הערסיות עלי.. את רואה כנופייה של 5 ערסיות באה עלי ואומרת עם מבט רצח בעיניים:" את לא מאמינה באלוהים?!?! אז מי ברא אותך יא גויה?" "יא כופרת - לכי לכי מפה.." ויש להם קללות לא מובנות כמו "מגרד לך בפרצוף?!".. xd
כל הערסיות שעוברות לידי מתחילות לשיר לי "אלוהים שלי, רציתי שתדע.."
זה נורא - אל תיכנסי לזה
אי אפשר לדעת, צריך להכיר את הכיתה שלך.. יש מקומות שהיו מקבלים את זה בלי בעיה ויש כאלה שלא.
חושבים שזה משהו רע?
נו באמת, מה רע בזה?
זו הדת שלך וזהו.
+ תסלחי לי, אבל הם מטומטמים אם הם חושבים שה רע
נו באמת, מה רע בזה?
זו הדת שלך וזהו.
+ תסלחי לי, אבל הם מטומטמים אם הם חושבים שה רע
את לא יודעת איך מתנהלת הכיתה שלך, ואיזה ילדים יש בה.
אצלי בכיתה, היה ילד נוצרי, באמצע שיעור הוא סיפר שהוא נוצרי.
כולם החלו (חוץ ממני) להתלחשש, הנוצרי בעצם שימש להם נשק נגדו.
אם אני אספר שאני אתאיסטית, ירצחו אותי! כיתה של מאמינים מטומטמים!
אל תפחדי מהתגובה שלהם, תהיי בטוחה שיהיו כאלה שיקבלו אותך, וחלק לא.
אני מקווה שאת מודעת לזה שאת חיה, בתוך חברה גזענית, ששופטים כול אחד!
אצלי בכיתה, היה ילד נוצרי, באמצע שיעור הוא סיפר שהוא נוצרי.
כולם החלו (חוץ ממני) להתלחשש, הנוצרי בעצם שימש להם נשק נגדו.
אם אני אספר שאני אתאיסטית, ירצחו אותי! כיתה של מאמינים מטומטמים!
אל תפחדי מהתגובה שלהם, תהיי בטוחה שיהיו כאלה שיקבלו אותך, וחלק לא.
אני מקווה שאת מודעת לזה שאת חיה, בתוך חברה גזענית, ששופטים כול אחד!
באותו הנושא: