4 תשובות
עיקרים**
הם 13 עיקרים של אמונה שאומרים לאחר תפילת שחרית (לא חובה)
אני מאמין באמונה שלמה ב13 עיקרים של התורה הקדושה.? חח



שהבורא יתברך שמו הוא בורא ומנהיג לכל הברואים, והוא לבדו עשה ועושה ויעשה לכל המעשים.
שהבורא יתברך שמו הוא יחיד ואין יחידות כמוהו בשום פנים, והוא לבדו אלוהינו, היה הווה ויהיה.
שהבורא יתברך שמו אינו גוף, ולא ישיגוהו משיגי הגוף, ואין לו שום דמיון כלל.
שהבורא יתברך שמו הוא ראשון והוא אחרון.
שהבורא יתברך שמו לו לבדו ראוי להתפלל ואין ראוי להתפלל לזולתו.
שכל דברי נביאים אמת.
שנבואת משה רבנו עליו השלום היתה אמיתית, ושהוא יהיה אב לנביאים, לקודמים לפניו ולבאים אחריו.
שכל התורה המצויה עתה בידינו היא הנתונה למשה רבנו עליו השלום.
שזאת התורה לא תהא מוחלפת ולא תהא תורה אחרת מאת הבורא יתברך שמו.
שהבורא יתברך שמו יודע כל מעשה בני אדם וכל מחשבותיהם.
שהבורא יתברך שמו גומל טוב לשומרי מצוותיו ומעניש לעוברי מצוותיו.
בביאת המשיח, ואף על פי שיתמהמה, עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא.
שתהיה תחיית המתים בעת שיעלה רצון מאת הבורא יתברך שמו, ויתעלה זכרו לעד ולנצח נצחים.
טלי זה לא הנוסח המדויק. הנוסח יותר קצר אבל בערך על אותו עיקרון שטלי כתבה
שואל השאלה:
וואאוו זה ממש יפה טלי
אנונימי