5 תשובות
שואל השאלה:
ואתן בנות אם ביטחון
ואתן בנות אם ביטחון
אנונימי
יש לי בסך הכל ביטחון עצמי אבל אני אף פעם לא יתחיל עם בן. אני תמיד אחכה שהוא יעשה את הצעד הראשון..
אני בחיים לא אנסה אפילו להתחיל עם גבר..
לא, אם אני רוצה אותו אני עושה עם זה משהו.
אבל תאמת זה נדיר שיש מישהו שאני מעוניינת בו.
אבל תאמת זה נדיר שיש מישהו שאני מעוניינת בו.
כן, קרה הרבה פעמים!
באותו הנושא: