5 תשובות
יש סיכון. או שיקבל עליך רושם שאת מחפפת, או שיחפש מישהי אחרת. לא חבל?
זה שטויות. כולנו בני אדם
הודיה8
לא נשמע טוב בכלל.. זה מן זלזול..
זה יכול להיות קריטי למעסיק, אולי זה חשוב לו כבר שתתחיל לעבוד במידה ותתאים, אחרת יכול למצוא מישהו אחר, אם אינך יכול באותו יום... אז למה לדחות בשבוע?
יש מצבים שקורה שצריך לדחות צריך לדעת לדבר בדיפלומטיות כדי שזה יראה לא כהתחמקות.
"שלום... שמי.. זומנתי לראיון אצלך... נתקלתי בבעיה להגיע באותו יום אשמח אם ניתן יהיה לתאם ראיון לתאריך אחר.."
יגידו כן/לא ואם כן הפעם שים לב באיזה תאריך שעה מתאים לך ותכנן את היומן לא לדחות את זה שוב.
העיקר שאתה מגיע לראיון תפגין בטחון (לא יותר מדי) תשווק את עצמך למה אתה רוצה/ראוי למשרה.. תלבש משהו מכובד חולצה מכופתרת ומכנס ארוך..

בהצלחה
אנונימי
באותו הנושא: