3 תשובות
האמת, שהחופש טסתי לאוסטרליה. אני חושבת שכן, אך לא בטוחה כתוב באינטרנט.
אנונימי
תשובות בקישור
אז
בקצרה: כן. ממליץ לקרוא על כל המסמכים הדרושים באתר ההגירה האוסטרלי.
מוזמן גם לשאול שאלות בפורום ozim.
מוזמן גם לשאול שאלות בפורום ozim.
Kookaburra
באותו הנושא: