התחברות
הרשמה
למה כל 10שניות יש לי גרעפס ומה זה עושה?
10 בספטמבר 2013, 14:36
גרעפס
2 תשובות
למה כל 10 שניות יש שאלה "למה כל 10 שניות.." -,-
אנונימית
אולי אתה מגהק או משהק זה יעבור עוד מעט
o
okay ,but first coffee
באותו הנושא:
בנות, אתן תוקעות גרעפסים ומפליצות ליד חברות שלכן? אני ושתי חברות עשינו תחרות גרעפסים וידיד שלי אמר שאנחנו פרות אז התערבנו שכולן ככה
אתם עושים גרעפסים ליד ההורים שלכם?
בנים, הייתם עושים תחרות גרעפסים עם החברה שלכם?
שתיתי קולה ועשיתי שרשרת גרעפסים מה אתם חושבים עלי?
למה שאישה עושה גרעפס זה נחשב לא בסדר? ושגבר עושה אז זה בסדר
שאלה מביכה אבל רק לי יש ריח מוזר מהפה כשאני עושה גרעפסים כשאני אוכלת צנונית?
איך עושים גרעפס בכוונה כל החברים שלי יודעים איך עושים ואני לא יודעת.
אם יוצא לי מלא גרעפסים זה סימן שאני עוד מעט אקיא?
לאילו שיש בני זוג אתם מפליצים תוקעים גרעפסים אחד ליד השני ובני כמה אתם?
איך עושים גרעפס? ואל תגידו לי זה מגעיל וכאלה... תודה
מה אומרים לאדם שהוא מגהק או עושה גרעפס או משתעל?