4 תשובות
לזכר יציאת מצרים- בני ישראל יצאו ממצרים ועברו את המסע עם סוכות.
סמל לצניעות- להתנתק מהבית עם כל המותרות ומארבעת הקירות ולשבת בתוך סוכה צנועה עם דברים שצריך באמת.
זכר לכך שעמ"י הלכו ארבעים שנה במדבר
בגלל שבני ישראל ישנו בסוכה במדבר משהו כזה חח
כדי להראות שהחיים שלנו זמניים ושאנחנו פה בעולם הזה לזמן קצר כמו הסוכה