9 תשובות
כן מאוד!
יש בנות שזה יפה להן ויש בנות שזה לא יפה
אנונימי
למה למי לק עוד יכול להיות יפה לבנים חחח בטח שזה מעלף חחח
כן וזה מהמם!
אני לא חושבת שיש לק לבנים חחח
כן קוראים לך במיקרה אלין? חח
אנונימי
שואל השאלה:
לא לא קוראים לי אלין
אנונימי
כן. אני אם כזה בידיים עכשיו...:d
חח אז מה לבנים?
אני אישית אוהבת את הצבע הזה לרגליים
כן, לדעתי זה צבע ממש יפה (: