2 תשובות
במונית.. מונה זה לפי הדבר הזה שאומר לך כמה כסף זה עולה לפי המרחק שאת נוסעת... ובלי מונה זה את סוגרת עם הנהג כמה תשלמי
אנונימיתת
עם מונה -זה כאילו זמן הנסיעה במונית ואז הנהג מחשב בסוף כמה אתצריכה לשלם לו לפי דקות
בלי מונה זאת נסיעה רגילה