8 תשובות
לפי דעתי לבן יותר יפה:)
לפי דעתי לבן d:!





בהצלחה ;)
שואל השאלה:
כל יום שואלים את אותה השאלה אייפון לבן הכי יפה!
אנונימי
לבן:)
אל תקחי חשיבות רק ליופי, עבור אייפון לבן תצטרכי להוסיף 400 ש"ח ואף יותר. קחי זאת בחשבון.
אחרי הכל, לבן יותר מרשים ומיוחד בשוק אך אין כל הבדל חומרתי.
דודו
שחור
גם יותר יפה וגם מחזיק מעמד יותר זמן
עם לבן תצטרכי כל הזמן לדאוג שיהיה מבריק
בשחור לא רואים:p
שואל השאלה:
אפשר עוד תשובות והסברים למה כדאי דווקא לבן ולא שחור ולהפך? תודה לעונים.
שואלת השאלה