6 תשובות
ממש לא אני לוקחת אדקס הורוד
אנונימית
את לא היחידה, 3 אקסיות שלי כמוך. וחלק אפילו מתעלפות בגלל זה...
לא, גם אני. יש פעמים שאני פשוט לא מסוגלת לתפקד מרוב כאבים._.
אני לוקחת נורופון מעביר תכאב מהר, ולפעמים אדוויל הכדור הכחול עם הגל
גם אני לוקחת ברוב הפעמים כי כשיש לי כאבים זה בדרך כלל כאבים מאוד מאוד חזקים שאי אפשר לתפקד איתם בכלל... אפילו לשבת קשה לי...
אני לוקחת נורופן/נרוסין/אקמול
אני לוקחת נורופן/נרוסין/אקמול
אנונימית
את לא היחידה, יש מלא כמוך שלוקחות משככי כאבים וגם אני הייתי כמוך עד שלא יכלתי לסבול את זה יותר והרופא נשים המליץ לי לטול גלולות ומאז שאני לוקחת פמינט הופחתו הכאבים.
באותו הנושא: