5 תשובות
מה איכפת לך! אני לא הייתי מפספסת את זה בחיים! (נראלי 13+) אבל אפשר תמיד להעמיד פנים! זה הולך להיות אחד הסרטים של העשור!
שואל השאלה:
להעמיד פנים עם ההורים?
לא יעזור נראה לי.
אבל אמא שלי לפעמים זורמת...
תשובה מגניבה דרך אגב!
להעמיד פנים עם ההורים?
לא יעזור נראה לי.
אבל אמא שלי לפעמים זורמת...
תשובה מגניבה דרך אגב!
אנונימי
אני חושבת שאמרו לי שזה מגיל 14 ומעלה,
אני בת 14, אבל זה לא משנה, כל כך הרבה זמן חיכיתי לסרט הזה! פשוט תעמידי פנים, לא באמת יהיה אכפת להם..
זה הכול רק בגלל הסצינת.. ממ את יודעת xd
חהחה.. לילה טוב:)
אני בת 14, אבל זה לא משנה, כל כך הרבה זמן חיכיתי לסרט הזה! פשוט תעמידי פנים, לא באמת יהיה אכפת להם..
זה הכול רק בגלל הסצינת.. ממ את יודעת xd
חהחה.. לילה טוב:)
שואל השאלה:
כו אני יודעת ראיתי את הטריילר וקראתי את הספר.
לילה טוב גם לך!
כו אני יודעת ראיתי את הטריילר וקראתי את הספר.
לילה טוב גם לך!
אנונימי
אם את הולכת לפרימיירה בסינמה סיטי, זה חופשי, אין הגבלת גיל, בדקתי באתר...
באותו הנושא: