9 תשובות
אחלה רכב
הוא סבבה אבל מעדיף סיוויק או אפילו לקסוס is\ct ישן
אחלה רכב
רק אוכל המון דלק
אנונימי
תלוי דגם.
בסהכ רכב מאוד אמין, יכול להחזיק הרבה ק"מ בלי תחזוקה כ"כ שוטפת, חלפים בשפע למקרה הצורך, מוסכים יודעים להתמודד איתו טפו טפו, ביטוח לא בשמיים... בקיצור המון יתרונות.
אני גם ממש רציתי מאזדה 3 כרכב ראשון אבל בסוף מצאתי משהו אחר במחיר שהיה בדיחה.
שואל השאלה:
כמה זה המון משהו בלתי אפשרי להחזיק אותה
אחלה רכב
המוןן המוןן דלק
שואל השאלה:
אז שווה או לא:(
לא. קודם כל עדיף רכב סתם כזה להתחלה,
והרכב הזה אוכל המון דלק, יש לי אותו ואני מתחרטת הוא באמת שותהה דלק
זה המון כסף ואני באמת חושבת שמיותר
כרכב ראשון הבאתי קיה סתם למקרה שאולי תקרה תאונה או שסתם אכנס באיזה פח או משהו, עדיף ללמוד על סתם רכב להתחלה
S~A
ביום טוב לדעתי מחזיק 8 ק"מ לליטר בעיר, היה לי ג'יפ ששתה ככה.
אם תהיה עדין על הגז ולא תעשה דאווינים בטח תצליח להחזיק יותר, כמובן שזה גם תלוי במצב המנוע והמערכות עוד מהבעלים הקודמים.
התחברות ל