2 תשובות
פעם היה את גאיה וסולי היום הם נסגרו אז מצטרפת לשאלה
אנונימית
את יכולה להכיר אנשים בכל מקום, לכי לתנועת נוער או תצטרפי לחוג
או שתכירי פה את הנורמליות
או שתכירי פה את הנורמליות
באותו הנושא: