18 תשובות
כן.
זה שמאלני אבל גם הדעה הנכונה
כן
לא בהכרח שמאלני
אבל כן אנושי
אנונימי
מה זה השטויות האלה?
מה הקשר לימין ושמאל?
זה בסך הכל היגיון בריא.
ברור שתינוק לא יכול לרצוח, וברור שכל בן אדם נורמטיבי ירחם על תינוק כזה שנולד לאוכלוסייה קיצונית
לא הם מסכנים שהם גדלים בתרבות רצחנית ולא במערב, זה לא דבר שמאלני להגיד
אנונימי
בעיניי לא שמאלני ולא ימני
שמאלני וימני זה מבחינת דעה מה הפעולות שצריך לעשות בעניין
אם היא חושבת שהם מסכנים וצריך לא להפציץ בעזה בגלל זה, זה שמאלני
אם היא חושבת שהם מסכנים אבל אין מה לעשות הם מסכנים את הקיום של ישראל, זה ימני
לא

זה אמירה פשוט שדורשת להפעיל טיפה את המוח מסתבר
תינוק לא יכול להיות רוצח הוא רק נולד
זו כן נקודת מבט שמלאנית, אבל אפשר להבין מה הכוונה שלה, אן לא היו מחנכים אותם ככה הם לא היו הופכים למפלצות
בסוף זה כן אבל אפשר להבין את הצד שלה,
מצד שני אנחנו מסתכלים שורה תחתונה-הם גודלים לרצוח,נקודה.
אי אפשר לתקן את העולם ואת "החינוך" שהם מקבלים,
אז אולי זו דעה שנשמעת הגיונית אבל בתכלס אין מה לעשות שככה הם גודלים ומתחנכים כי התוצאה מובנת מאליה
זה לא שמאל ולא ימין. אנושיות וחמלה זה לא ערך שמאלני או ימני.
ימין או שמאל זה פיתרונות, אם היא הייתה מציעה לתת להם מדינה על שטחי יהודה שומרון ועזה.. אז זה שמאל..
מבחינה ביטחונית אני יכולה לומר שאני לגמרי נוטה לימין, ואני מסכימה איתה.
איך לא לרצות שירצחו תינוק שבקושי מודע בכלל לקיומו זה "שמאלני"? זה פשוט להיות אנושי
וכמובן שגם הגיע הזמן שנפסיק להשתמש בשמאלני כקללה..
אם את רוצה שירצחו תינוק תמים אז.. זה כבר בעיה אחרת
לא שמאל ולא ימין, היא צודקת אבל. אלו אנשים שסך הכל גדלו על האידאולוגיה הזו
אני מרגישה רע בשבילם שזה מה שהם גדלו להאמין
אבל אני לא ארחם עליהם, כי למרות שהם מסכנים בתכלס, הם עדיין רוצים להרוג אותנו
אנונימית
את יכול לרחם אבל ברגע שזה המצב ואתה צריך לפעול אז מנתקים את הרגש וצריך לעבוד שכלי
לא שמאלני. לא שלהיות שמאלני זה רע- שמאל וימין אלו גישות של "כן, ומה אני עושה עם זה?" ומה שהיא אמרה זאת פשוט המציאות, ולא עמדה של משהו לעשות.
די כבר עם הפילוג.
אנחנו יהודים כולנו.
וגם לא היהודים שבינינו, כולנו אחים וכולנו בני אדם. לא אמור להיות ימין או שמאל, זה סתם מרחיק אותנו אחד מהשני.
ולא, זאת לא אמירה שמאלנית, זאת אמירה הגיונית. גם אני מרחמת עליהם.
ולא בגלל שאני לטובתם, להפך,
אני לא סובלת את הדרך שבה הם מתקיימים והורסים חיים של אנשים אחרים, של כולנו בדרכים לא דרכים.
אבל הם כן אנשים מסכנים בזה שהם חושבים שזאת הדרך הנכונה לחיות.
אין להם מושג ב- אֱמֶת, בדרך הנכונה והישרה.
וזה עצוב שהם נולדים לזה ורק ממשיכים את השושלת של להיות מחבלים.
אבל מה נעשה- "האזרחים הפשוטים"..
אלה החיים שלהם, ככה זה בגנים שלהם, בסביבה שהם גודלים בה, בלי ברירה לחשוב אחרת או להתנהג כמו בני אדם ולא כמו חיות אדם(בלשון המעטה).
התחברות ל