9 תשובות
שותפה אני בדיוק מכינה
לכי תאכלי גם
לכי תאכלי גם
שואל השאלה:
בתאבון ❤
בתאבון ❤
אנונימית
גם לך נסיכה ❤❤❤
תאכלי
אם הפיצה היא מהסוג של הריבועים האלו, קחי ריבוע או שניים. גם פחמימות (אני יודעת שזאת פחמימה פשוטה אבל בכל מקרה) הם חיוניות לגוף
לאכול !!
בתיאבון 3>
בתיאבון 3>
לא שווה כבר מאוחר, תאכלי מחר
שואל השאלה:
אוקיי אני מכינהה
אוקיי אני מכינהה
אנונימית
שואל השאלה:
תודה ❤
תודה ❤
אנונימית
באותו הנושא: