8 תשובות
תשכירו חדר \ מלון
או לפי שעות
לכו לאיזה שירותים ציבוריים או פארק שאין שם אף אחד
אנונימי
חדר לפי שעה, לא חסר
שואל השאלה:
אבל זה פעם ראשונה , לא מוזר?
אנונימי
קשה לעזור בלי שאתה מפרט מה העניין.. אתה מחפשים מקום להיות ביחד חצי שעה בפרטיות כזה או באופן כללי קשר שאתם לא רוצים שיתגלה?

אם זה סתם באופן כללי, פשוט להיפגש רחוק מהבתים שלכם. בעיר אחרת. אם זה להתבודד חצי שעה בפרטיות אז אפשר בחדרים לפי שעה. זה עולה קצת.. תבדוק אם שווה לך להשקיע.
שואל השאלה:
גם לא אמרנו בפירוש סטוץ אמרנו בלי מחויבות משהו קליל וכיף
אנונימי
זה סטוץ ודאי
שואל השאלה:
אז מקסימום נזרום לאיפשהו לא?
אנונימי
התחברות ל