6 תשובות
תעשי עם חינה לראות אם את אוהבת ואז תחליטי אם כן או לא
אל תעשי, תעשי חינה במקום
אנונימי
אז אל תעשי אם את לא סגורה
תעשי קעקוע זמני
אני אתן לך עצה שמורה שהיה לי נתן לי -
תלכי, תעשי את הסקיצה ביחד עם המקעקע, שימי את הסקיצה כשומר מסך שלך בטלפון למשך שישה חודשים.
אם אחרי שישה חודשים שאת רואה את זה כל יום כל היום את עדיין עפה על העיצוב ומתרגשת - זה סימן טוב לעשות את זה.
אם לא, לא, וזה בסדר ויש לך יצירת אמנות ייחודית לך.
בכל מקרה, ההחלטה בסוף היא שלך, גם אם תתחרטי וגם אם לא, זה סבבה.
תלכי, תעשי את הסקיצה ביחד עם המקעקע, שימי את הסקיצה כשומר מסך שלך בטלפון למשך שישה חודשים.
אם אחרי שישה חודשים שאת רואה את זה כל יום כל היום את עדיין עפה על העיצוב ומתרגשת - זה סימן טוב לעשות את זה.
אם לא, לא, וזה בסדר ויש לך יצירת אמנות ייחודית לך.
בכל מקרה, ההחלטה בסוף היא שלך, גם אם תתחרטי וגם אם לא, זה סבבה.
^^^ כמו שהיא אמרה אל תעשי אם את לא בטוחה
באותו הנושא: