6 תשובות
לי זה נשמע עקיצה לא במקום
אבל מה שמתאים לך
אבל מה שמתאים לך
לא הייתי פוסלת אם זה הסגנון דיבור שלו
הייתי מחזירה לו בסתלבט
הייתי מחזירה לו בסתלבט
כן, אני שונאת שמדברים אליי ככה.
שואל השאלה:
אוקיי בנות הכל השתנה.
כתבתי לו בחזרה "דביל" ואז הוא כתב לי "אני חושב שאת מאוד יפה"
אוקיי בנות הכל השתנה.
כתבתי לו בחזרה "דביל" ואז הוא כתב לי "אני חושב שאת מאוד יפה"
אנונימית
מתוקים
שואל השאלה:
חחח מה לענות לו?
חחח מה לענות לו?
אנונימית
באותו הנושא: