6 תשובות
לי זה נשמע עקיצה לא במקום
אבל מה שמתאים לך
לא הייתי פוסלת אם זה הסגנון דיבור שלו
הייתי מחזירה לו בסתלבט
כן, אני שונאת שמדברים אליי ככה.
שואל השאלה:
אוקיי בנות הכל השתנה.
כתבתי לו בחזרה "דביל" ואז הוא כתב לי "אני חושב שאת מאוד יפה"
אנונימית
שואל השאלה:
חחח מה לענות לו?
אנונימית
התחברות ל