7 תשובות
מתחת למיטה שלך
בשום מקום כי הוא לא קיים
בתאי הגזים, בבורות הירי, בצעדות המוות.
הוא היה איתנו כל הזמן
הוא היה איתנו כל הזמן
לא היה כי אין
בכל הרגעים בשואה היה איתנו
יש לך טעות אחי.
זה הולך ככה:
איפה היה אלוקים ? בשואה.
ואם אתה עדיין שואל אחי היקר,אני רוצה שתסביר לי, דבר שאני אישית לא מבין:
סליחה מכבודך.
הגללים של הפרה, הם גדולים.
הגללים של העז, הם קטנים.
תוכל להסביר לי למה זה ככה ?
זה הולך ככה:
איפה היה אלוקים ? בשואה.
ואם אתה עדיין שואל אחי היקר,אני רוצה שתסביר לי, דבר שאני אישית לא מבין:
סליחה מכבודך.
הגללים של הפרה, הם גדולים.
הגללים של העז, הם קטנים.
תוכל להסביר לי למה זה ככה ?
זה לא מובן לא השואה וגם לא השבעה באוקטובר אבל בתורה רואים שאלוקים אמר שזה מה שיקרה וזה חלק מהתהליך מה נעשה שונאים אותנו בכל העולם בגלל השנאה והפילוג שיש פה בארץ אם נתאחד אז נהיה במצב טוב יותר
באותו הנושא: