12 תשובות
כן.
כןכן
כן
אבל אם קראת מלא ספרי רומנטיקה בעבר זה ירגיש לעוס קצת
אבל אם קראת מלא ספרי רומנטיקה בעבר זה ירגיש לעוס קצת
שואל השאלה:
על מה זה בערך ?
על מה זה בערך ?
אנונימית
לא
זה על מדע בדיוני כזה סגנון משחקי הרעב בספר הראשון אין רומנטיקה בכלל יש דיבור אבל אין מעבר
ממש מומלץ אחד הספרים הטובים : )
זו עיר שכל האנשים בה עם כוחות על. לחלקם יש כוחות כמו אש או ריפוי, ואפילו קריאת מחשבות או שאיבת כוחות מאחרים - אבל הרוב יכולים רק דברים פשוטים יותר, כמו סוג של תחושת בטן על דברים
ובעיר הזאת, שהיא ענקית, אסור בני אדם רגילים ללא כוחות
והגיבורה היא פיידין, ללא כוחות, כמובן (בת 17 בערך)
שמצילה איזה נסיך באי ידיעה שהוא כזה ובגלל זה היא מקבלת אהדה ונבחרת להשתתף בתחרויות של הארמון - מוות כמעט בטוח
מפה לשם היא מתאהבת בנסיך ההוא, שאמור להרוג אותה וזה התפקיד שלו, אבל הוא לא יודע שהיא רגילה
נכתב משעמום
ובעיר הזאת, שהיא ענקית, אסור בני אדם רגילים ללא כוחות
והגיבורה היא פיידין, ללא כוחות, כמובן (בת 17 בערך)
שמצילה איזה נסיך באי ידיעה שהוא כזה ובגלל זה היא מקבלת אהדה ונבחרת להשתתף בתחרויות של הארמון - מוות כמעט בטוח
מפה לשם היא מתאהבת בנסיך ההוא, שאמור להרוג אותה וזה התפקיד שלו, אבל הוא לא יודע שהיא רגילה
נכתב משעמום
לא לא לא! ספר זוועה
כן זה אחלה ספר
אבל יש הבדל בין מלכה אדומה לפאוורלס
אם את מחפשת פנטזיה עם רומנטיקה לכי על מלכה אדומה ואם את מחפשת רומנטיקה פנטזית אז לכי על פאוורלס
שניהם טובים
אבל יש הבדל בין מלכה אדומה לפאוורלס
אם את מחפשת פנטזיה עם רומנטיקה לכי על מלכה אדומה ואם את מחפשת רומנטיקה פנטזית אז לכי על פאוורלס
שניהם טובים
תראי בתור אחת שקראה מלא ספרי פנטזיה רומנטיקה ומכורה לז'אנר הזה אני ספציפית פחות התחברתי כי הספר מרגיש לי מועתק מהרבה ספרים אחרים ואם אני לא טועה גם הסופרת הודתה בזה
כן!!
ספר מהמם
ממליצה ממש
ספר מהמם
ממליצה ממש
באותו הנושא: