6 תשובות
תסבירי לה למה את כועסת.
{;
ואו לא הייתי עונה לה לטלפונים או פשוט אומרת לה הכל כאילו אין לך מה להפסיד מזה ככ פשוט תגידי לה חלאס וכל מה שיושב עלייך לגבי זה במקרה הכי גרוע היא תתעצבן ותיתן לך עוד ביקורת ופשוט תנתקי או שתךכי משם
אפשר לשאול באיזה נושא ?
להסביר לה באותן שיחות שזה לא נעים לך וכמו שהיא רוצה שתכבדי אותה את רוצה שהיא תכבד אותך.
להתרחק ממנה.
שואל השאלה:
על הכל
שאני לא מספיק טובה בלימודים (ממוצא 87)
שאני לא עושה מספיק כביסה/לא עושה טוב
שהבגדים שלי לא מספיק צנועים (אני בקושי הולכת עם גופיות ובכלל לא חולצות בטן)
שאני מחוצ'קנת
שהחדר שלי מבולגן מידי (הוא לא, סתם יש כמה דברים בשולחן)

ועוד ועוד ועוד ועוד המוןן